Belinsu benim kızımda aşırı memeye düşkündü, hemde öyle böyle değildi artık çok yoruluyordum ne gece bırakırdı ne gündüz kesmeyi düşünüyordum hep ama bir türlü cesaret edemiyordum kıyamıyordum çünkü bir tek öyle mutlu idi, eşim dai izin vermezdi kesmeme ama bundan 3 ay önce hamile kaldığımı öğrenene kadar🤦🏻♀️. Hamileliğimi öğrendikten sonra kesmeye karar verdim çünkü 4 yaşında bir oğlum var kızım 2 buçuk yaşında üstüne hamilelik 🤦🏻♀️. İlk salça denedim gram tiksinmez mi bir çocuk salçayla bir emdiğini bilirim 🥺. En son yara bandı denedim, göğsüme yapıştırdım zaten kızım dizleri kolları bir yerleri yara olunca onu yapıştırdığımı bildiği için yara bandını görür görmez aaa anne ufff olmuş dedi. Evet kızım sen büyüdüğün için artık yara oluyor uff oluyor annenin canı acıyor özür dilerim dedim🥺 kızım canım acıdığı için kendi sevdiği şeyden hemen vazgeçti ben gece gündüz ağladım çünkü hamilelikten dolayı kestiğim için onu sevdiği şeyden mahrum bıraktığımı düşünüp kahrettim resmen kendimi🤦🏻♀️. Bırakalı uzun zaman oldu ama hala geceleri dokunmak istiyor uykuya dalarken, zamanla alışıyor ama çocuklarımızı sütten keserken önce bizim hazır olmamız lazım canım yoksa anne kalbi dayanamıyor 🥺 hele birde biz gibi hamileler hormonlardan dolayı daha çok ağlıyor üzülüyoruz 🥺