Dilekbyzt benimde 33+2 de kontrolüm vardı hiç bi belirtim yokken sancı çıktı bugün sancılar hafifleyince açılma olmayınca çıkardı doktorum ama karnım ağrıyor bi ilaç başladı 6 saatte bir yarım doz atacağım ciğer geliştirici iğne yapıldı korkmuyorum desem yalan olur hastanede daha rahattım nst bağlıyken şimdi sancım var mı yok mu bilmiyorum kasılmalarım oluyor doktorum çok şiddetli sancın olursa kasılman hiç geçmezse hemen gel dedi sıkıntı olmazsa 1 hafta sonra gel dedi ayakta durmam oturmak yasak ya yatacaksın ya uzanacaksın doğuma kadar dedi başı çok baskı yapıyormuş aşağıya