30.haftam doluyor ve geceleri ağrım oluyor kızlar.ya karın ya sırt ya bel bı sekılde sıkıntılıyım ve son bır haftadır falan 30a artık girmiş olmanın verdiği korku ıle acaba ne oluyor anormal bir durumum var diye stres yaşıyorum aynı durumda olan varmı normal mı