Slnn_123 benimde kasik ağrım ve mide bulantım vardı ilk belirti olarak usuttum sanmıştım ilk başta çok aşırı ağrı olmaması gerekir demişti doktorum duramayacak kadar olursa gel dedi bir de akıntı olmuştu hala devam ediyor umudunuzu kaybetmeyin ama bol bol dua edin❤️