Bu zamana kadar bebek hareketini hep midede ve daha ustlerde hissettim. 28 haftalıkken pozisyonu baş aşağıydi. Şimdi 33+4.üm. göbek deliğinin aşağısında birde pelvikte hissediyorum yoğun şekilde. Acaba kafası yukarda ayakları aşağıda mi ki🥴🥴🥴 biz pozisyonunu anlayabilir miyiz nasıl olduğunu