Dilekdmr bn saglık ocagndaki dr dedim olabilir dedi normalde kabız yspıomus ama bnde tsm tersi oldu ymk yiyemiodum o gaz sancısından mideme vuruyordu midem yanıodu bnm kanım cok dusuk cıktı o yuzden erkn basladık şimdi seyrelttim bazen içiorm bazen içmiotm duzenliyorm kndmce 2.5aylık hamileyim bn