Canim bnm de var alnım da hatta saç diplerine doğru.Hulya Kayhan diye bir bayan var doğal ürünlerle yağ yapiyor biraz pahalı tabi. bazı eczanelerle anlaşması var internetten bakabilirsiniz şehrinizde hangi eczanelerle anlaşması olduğuna.ben kullandım baya faydasını görmüştüm, suan tekrar nuksetti sedef ,tekrar kullanmaya baslicam baklm doğuma kdr gecer inşallah.