Benim de kusmalarımı çok azalttı prilam ama bulantı var yine, özellikle biraz fazla aç kalırsam ya da birden yersem kusuyorum, bir de çok sıvı alınca. Yemekleri çok azaltıp öğünleri sıklaştırdım,
2 saatte bir birşeyler yiyorum nerdeyse, yemeğin yanında önünde sonunda su bile çok az içiyorum yudum yudum, yemekten 1 saat sonra falan sıvı alıyorum böyle böyle kusmaları biraz önledim tavsiye ederim. Gece yatmadan ufak bir parça kraker ya da peynir ekmek yersem sabah daha az bulantım oluyor. Bir de nane ve zencefil işe yarıyor, ister çay yapın, ister şeker alın, ister suyunuza katın. İnşallah şu bulantı ve kusmalar geçer de biz de hamileliğimizin tadını çıkarabiliriz 🙏