Zeynsare Ya kizlarr asiri derecede kasiniyorum ozellikle ayaklarim ve ellerim cok kasiniyo.ve yarin hastaneye yatisim var cuma gunu sezeryan olucam ins ama napicam hic bilmiyorum.nasil gecirebilirim napayum
denizozulkerr Zeynsare bende de aynı belirti vardı bugün doktoruma gittim gebelik kolestazı olabilir kan vermen lazım dedi çok şükür kanda bir şey çıkmadı ama özellikle ayaklarım geceleri çok kaşınıyor belli bir iz yara vs yok ama sadece kaşıntı
Zeynsare denizozulkerr ya bende kucuk kucuk sivilce gibi izlerde var kasidikca olustu hep.dogumu falan ertelerler mi acaba ya bu yuzden
denizozulkerr Zeynsare bence doğumunuz ertelenmez aksine google dan baktığımda gebelik kolestazında erken doğum yaptırıyorlarmış diye okudum ama sizinki gebelik kolestazı mı onu da bilemiyoruz tabi