B-P-R Kızlar 3. ayimdayim Doktorum Artık folik Asit Kulanmana Gerek yok Onu Bugünden Sonra Bıraka bilirsin dedi Ve elevit yazdı buda Vitamin Habbiymis Zaten Kullanan Varmı Acaba
kymkkymk2106 B-P-R kullandm cnm ama ağzımda çok tadı kalıodu midem bulanıodu bıraktm düzenli kullanamadım
Tubagrnc B-P-R bende kullanıyorum folik asitten sonra başlamıştı sanırım şu an 31. Haftadayım hala düzenli elevit, ferra sanol (kan ilacı) ve D vitamini kullanıyorum.
Selinpol Ben de kullanıyorum yanında da Demir hapı içiyorum bu tarz hapların hepsinin tadı kötü ama ihmal etmemek lazım
sevil87 bende bugun başladım tadı evet kötü kan tahlili yapılıp öyle mi verildi size,bana tahlil yapmadan vitamin ve demir ilacı verdi
Tugceo92 Ben kullanıyorum 32 haftalık olucam 2 gün sonra. Hala devam ediyorum. Hiç bir sıkıntısını görmedim.