Kızlar 32+2 olduk. Mide bulantısı, yanması. Bel, sırt ağrısı. Mide krampları, iğne batması gibi şeyler yaşıyorum. Gündüz iyiyim gece olunca artıyor. Korkuyorum, ağlayasım geliyo. Pazartesi kontrolüm vardı, ilk nst’ye girdim her şey yolunda dedi doktorum sorun yok dedi ama benim içimde huzursuzluk var bunlar normal mi ya🫣 Sizde durumlar nasıl ?