Kızlar merhaba, bugün kan sonucumda 850 de bir görülen down sendromu düşük risk görüldü. Doktor Amniyosentez işlemi ile karnından sıvı alınıp bakılabilir için rahat etmesi için dedi istersen ama riski var diye biliyorum. Düşük riski ya da bebeğe zararlı diye duydum. Sizce yaptırmalı mıyım yoksa Fetal DNA testini yaptırmalıyım. Bilgisi olan var mı ?