Kızlar 28+6 hamileyim belimden karnıma kasıklarıma adet sancısı gibi agrı vuruyor karnımda çocuk devamlı toplanıyor ayaktayken daha çok yatıncada pek geçip geçmediğini anlamıyorum doğum sancısı nedir bilmiyorum sezeryan yerim bide çok acımaya başladı oyüzden soruyorum korkmaya başladım eşimde iş kazası geçirdi şuan hastanede kaç gündür baya stres yaşadım ondan mı oldu bilemedim hastaneye mi gitsem yoksa normal mıdır? Bu zamanlarda