Eda0509 evet canım bende yumurtlamadan olduğunu düsünüyorum arada böyle sol tarafıma iğne batması gibi sızlama falanda oluyo sancılar giriyo kramp gibi rahimde ama ağrılar öbüründede böyle olmustum ben gaz sancıları cekmistim böyle ağrılar yasamıstım sonucunda hamile olduğumu öğrenmistim insallah bu seferde böyle olur ayağa kalkmadıkca pek hissetmiyorumda ayağa kalkınca baslıyo bakalım hayırlısı 🤗