naz_mc Arkdaslar 2 li taramam temiz cikti 3 lu taramada dusuk risk dendi boyun kalinligi ve burun kemigi icin olumsuz birsey denmedi , yasayan var mi, sivi aldirmak istemiyorum detayli ultrasonu beklicem yardmci olurmusunuz
Azra00 naz_mc risk düşükse neden sıvı aldırmak istiyorsunuz, bende ikili yaptırdım temiz çıktı doktorum üçlüye gerek duymadı dörtlü yapalım istersen dedi oda temiz çıktı detaylı girdim onda da sorun yok şükür
naz_mc Düşük risk dedi sınırda dedi, kafama takildi, keske bende yaptirmasaydim diyorum, 4lu tarama icin bisey demedi, peritanalogtan detayli ultrason icin gün alacağim, 4lu tarama yaptirmalimiyim