Honeymom17 Kizlar aventin emzigini denedim dun miss gibi tuttu ama meme reddi yapar diye.korkuyorum sizde yenidogan bebeginde emzik kullanan varmi 2haftalik olduk emzik resmen kolaylikmis ama zarari olucaksada tabiki kullanmam,kullananlar tecrubeleriniz nedir
Honeymom17 Honeymom17 2gundur kullaniyorum daha bisey olmadi meme reddi yapicak olsa simdiye yaparmiydi yoksa sonradan yapabilirmi
Sulte Honeymom17 ilk oglumda emzik hemen tutturdum ilk bi kac gun tabi cekmedi sonra alisti 1 hadta sonra falan meme reddi olmadi susturucu icin cok iyi bence emzik ilerde disarda falan da uykuya geciste iyi oluyor bende ilkte tecrubesiz we baby almistim hemen avente gecmistim 1 yasina kadar avent sonra nuk kullandik
Gamzer Honeymom17 Oğlum 10 aylık 2 aylık olana kadar versem mi vermesem mi diye düşündüm hep. 2 aylık olduğunda vereyim dedim ama tabi tutmadı hiçbir emzigi. Sadece Tommy tippe nin biberon Başlığı gibi olanı tuttu. Aynı markanın normal emzikleriyle devam ediyoruz. Emzik büyük rahatlık.
61lazkizi61 Honeymom17 oglumda doğar doğmaz verdik canım 15. Aya kadar yalancı memeyi 18. Aya kadarda beni emdi ben hiç sıkıntı yaşamadım ama bazı bebekler yalancıya alışınca birakabiliyormus bir kaç gün ara ara dene anlarsın zaten seni emme isteği azalıyorsa kesersin emzigi
Honeymom17 Sulte evet ya mesela normalde altini degisirken kiyameti kopariyor ama emzigi takinca o kadar rahat degisiyorum ki😅 saglik ocagindaki ebe kesinlikle verme damak yapisini bozar filan dedide cok tedirgin oldum ya
Honeymom17 Bernnnaaaa Crescent96 61lazkizi61 Gamzer ay vallaha beni cok rahatlattiniz kizlar peki damak yapisi filan bozulmuyo demi dis yapisi filan emzik yuzunden. Bide bebegim kuvozde kalmisti mesela 2gun gittigimde hep emzik vardi agzinda
Crescent96 Honeymom17 oğlumda ilk doğdugu an vermiştim we baby kullandım sürekli onda 18 ayda kendi kendine bıraktı 24 ay boyuncada emdi meme reddi yaşamadık.. şimdi kızımın emziğide bugün geldi philips avent ultra soft aldım bu sefer yine kullanacağım valla emzik büyükk kolaylık
Bernnnaaaa Honeymom17 ben chicco damaklı emzik aldım zaten sadece onu tuttu canım damak yapısıyla birebir ve hava alma özelliği var şuana kadar bir sorun olmadı 9 gün yoğun bakımda kaldı bebeğim orada hep veriyorlar emzik