3Tospikannesi annekuzusu_ eslem Mira ablasının adına uyumlu olsun istedim ablasının adı da eylül hira 🥰
alitalia annekuzusu_ oğlum Ali ❤️ şimdiki henüz belli değil cinsiyeti erkek olursa yine Han koymayı düşünüyorum ☺️
kahvesever__ annekuzusu_ Süleyman koyduk biz şimdi tekrar hamileyim kızım olucak inşallah adını Meryem koyacaz🩷🩵
annekuzusu_ kahvesever__ çok güzel isim tercih etmisiniz maşallah ismi gibi güzel huylu yüzlü bebek olsun
yinehamile annekuzusu_ sağlıcakla doğup büyüsün, kızımın ismi Ceylin Ada, oğlumuza da Allah nasip ederse Yağız Ali koymayı düşünüyoruz.
Melekg Oğlum var Alp Dağhan ❤️ kızım olcak sabah akşam ismi henüz yok Beren Hazal Sare Güneş arasındayız
Minikkoalam11 annekuzusu_ Bir kızım var Duru Hanzade şimdi de oğluma hamileyim onun ismi de Mehmet Han olacak 🥰