Nesliycell Merhaba ben daha önce ilk gebeliğimde boş gebelik geçirmiştim kürtaj olmuştum tekrar aynısını yaşamaktan korkuyorum boş gebelik geçirip tekrar gebe kalan var mı aranızda
Aysuaydin_03 Nesliycell iş gebeliğim boş gebelikti 2.cide hamile kaldım 4 ay içinde kalbi durdu sonra pıhtılaşma olduğunu öğrendik şuan 5+3 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum, yarım keseyi görmeye gidicez herkes sağlıkla kucağına alır inşallah
Nurcanben Nesliycell boş gebelik geçirdim sonra tekrar kaldım düşük yaptım şuan 24 haftalık hamileyim
Kubranralya Nesliycell ilk gebeliğim de kızım oldu sonra boş gebelik geçirdim daha sonra bı oğlum oldu şuan tekrar 17 haftalık hamileyim darısı isteyen tüm herkese olsun inşallah
LionsMom Nesliycell bir an yazıyı ben yazdım sandim benim de ilk gebeliğim boştu çok kötü bir duygu kocaman bir hayal kırıklığı. Suan tekrar hamileyim bu sabaha kadar aynı korkuları paylaşıyordum senle ta ki ultrason miniğimi görüp kalp atışını duyana kadar. Demem o ki Allahtan ümit kesilmez o ol der ve olur 😊
Nesliycell Aysuaydin_03 amin inşallahh sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah Rabbim size bağışlasın 🤲🏻
Serolayn Boş gebelik geçirdim 6 ay sonra normal gebelik yaşadım şuan 38+5 iz bebeğimi bekliyorum insallah