Mot_her93 hangi doktora gidersen git bir yıl geçmediği için doğal yol ile hamile kalman için zaman tanınır ama sen vakit kaybetmek istemiyorsan eşin tahlil versin en azından aklınızda soru işareti kalkmış olur ,yaşınız da genç ise stres yapmadan doğal takviyelerle beklemenizi önerirdim bende .En yakın zamanda güzel haberler almanız dileğiyle .