Dsds Kılosu 2 gun once 3200 dü. Normal doğum gozukuyor bıraz korkuyorum ama motıve olmaya calısıyorım sızde de bu durum var mı
Mavinin_kadini Dsds rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bizim daha yolumuz var üste kalsın yazınız🙋🏻♀️☺️
Minisanne12 Dsds bende kız bebiş 37+6da 3100 gr bende normal doğum istiyorum. Suanlik herhangi bir engel yok ama son dakikasına kadar belli olmaz 🥲
Zeynepaltnts Dsds benim 37+0 3550 gram kimseye belli etmiyorum ama strese girdim bende nasıl doğuracağım normal istiyorum en başından beri kendime normale hazırladım inşallah hayırlısıyla gelir biran önce
egesmommy Dsds bende 37+3 teyim iki gün önce benimde 3050 grdı kilosu normal bekliyorum bende doğumdan korkmuyorum ama doğsun diye bekliyorum Allah yardımcımız olsun canım 🤗
Dsds Mavinin_kadini Allah razı olsun. İştende izne ayrıldım son zamanlar bu strese giriliyormuş. Saglıkla kucagımıza alalım ınsallah 🙏
Mavinin_kadini Dsds sizin şuanki haftanıza gelmeyi nasip etsin rabbim banada benim sezaryen olacak daha 116 günüm var. 😅 kız bebek bekliyorum. Ama haftasına göre iyi daha da alır normal vaktinde gelirse
Dsds Minisanne12 evet hayırlısıyla ınsallah kucagımıza alalım beklemekte strese koyuyo ınsanı bıraz 🙏💐
Zeynepaltnts Doktor da yorum yapmadı kilolu vs diye bende uzun boylu ve kiloluyum bunyeme göre normal galiba ama üç güne bidaha gel dedi bence kilosu için söyledi cuma gidicem bakalım
Dsds Zeynepaltnts masallah 🙏 saglıkla gelsın inşallah, doktor senı yonlendırır canım stres yapma hıc. Bellı bı kılodan sonrası sezeryan yspıyolar genelde ama o sınırı doktor bılır, hayırlısı olsun 🙏
Busel Dsds 38in başında 3250 dedi geçen hafta normal gidiyor suan hersey bakalik yarın gorcez kaç kg olduğunu biraz karbonhidrat azalt dedi öyle deniyoruz 😅
Busel Dsds bakalım nasıl dogcaklar Ay günler azaldıkca Bi heyecan sardı sakindim nedense birden basladi😅😅🤣😇😇🤣
Seran Dsds bizim de o civarda hafta da kilo da 🥹 ben de çok korkuyorum normal doğumdan ama sonrasında kokusuna kavuşma heyecanı beni ayakta tutmaya yetiyor. Hayırlı zamanda hoş gelsinler inşallah 🥰
Rabia-- Dsds tam bi hafta var aramızda bende erkek bebek ve normal doğum olacak inşallah kilosunu bilmiyorum 9 mayısta kontrolüm inşallah kilosu iyidir biraz minyon bi hamilelik geçiriyorum 😬
Rainy Dsds haftasına göre kilosu biraz fazla normal doğum sizi zorlamaz mı bilemiyorum benim doktorum 39.haftalarda o kiloya ancak normal diyor
Dsds Rainy 3500 kıloya yakın dogar dıyor dr. Haftaya muayene edecek son kararı verecek ama normal dogurursun dedı. Kısmet bakalım