mahperii Herkesin farklı olabilir ama bana oğluşum çok iyi geldi😍 Sadece bulantım çok oldu sabahları özellikle oda çok acıktığım için sanırım 4. Ayımızda geçti ama. Cildim çok güzelleşti pürüzsüzleşti,saçlarım uzadı ve dökülmesi durdu resmen,vücuttaki tüylerim döküldü hamile kalmadan önce lazere gidiyordum ama bu kadar iyi sonuç alamamıştım 😁Türk kahvesi ve sigaradan tiksindim bir anda sigarayı bıraktım,hiç aşermem olmuyor miğde bulantımdan dolayı çok limon ekşi yedim,hiç canım tatlı istemedi şuan 27+3 olduk 🙏 sende güzel haberler alırsın inşallah rabbim gönlüne göre versin🙏🙏