Hasretim7780 Ftm124 benim 38+3 umudum yok yarin kontrol var yine elim boş dönücem eminim ve beni üzen şey herkes sen nasil normal dogurucaksin dayanamazsin canin tatli diyor bu daha cok koyuyor dogursamda görseler
FidanNo Ftm124 ben de 39+4 ayni durum. Ama 41 haftalik doguranlar duyuyorum biraz rahatliyorum yapabilirim diye
Busel Ftm124 bende suan 39+1 açılma yoktu bakalım yarın ne alemde gorcez 41e kadar beklerim sonra baslatiriz doğumu dedi inşallah kendi sancısı ile gelir o zamana kadar
Melike1234- Hasretim7780 aynı şeyi ilk doğumum da bana da söylediler yaşım da küçük tu 18 yaşındaydım ve bünyem çok zayıftır en ufak şeyde hastaneye giderdim herkes sen normal yapamazsın derdi bnm ailemde eşimin ailesi de arkadaş çevrem de ve ben ilk doğumumu normal doğum yaptım hemde 4.150 gr 54 cm doğdu oğlum suni sancı ile ve öyle diyenler de gördüler sonucu hiç umursamayın düşünmeyin evet siz haklısınız diyin geçin
Dmlakklk Hasretim7780 Hiç canını sıkmaa aynı şeyi bana da söylüyorlar herkesten önce kendi annem 😀 Acı hissi aşırı düşük bi insanım çevremde benim kadar hassas aci hissi bukadar zayıf bi insan daha yok amaa onlar öyle dedikçe bende bilmiyorum bakarız diyorum geçiyorum hiç kafana takma bacım :)
MadameHappy34 Ftm124 39+ ne sanci var ne de bebek kanak da,ilginç olan bütün hamileliğim boyunc aktif oldum,yürüyüşe falan çok dikkat ettim sonuç:) oğlumun gelmeye niyeti 0. Karnım da 33 haftalık bebek gibi tekmeler vurup,karnım da dönüyor.
Busel Ftm124 aynen öyle oluyor 2 mayısta 40 tam doluyor 8mayıs son tarih senin dediğin gibi oluyor yani
Busel Ftm124 yani benim doktorumun dediği bu kuzum daha da beklemem dedi hatta onu da kilosuna gore kadar veririm dedi bakalım yarın ne diyecek 😆