Sudetkn Kızlar 8+3 haftalık hamileyim sabahtan lekelenmem oldu doktor düşük tehlikesi dedi ve Şuan sağ karın boşluğumda ağrım var 30 dk falan oldu geçmedi normal mi
Arzun Sudetkn aynı agri bende de var acaba ne olsu sizin durum sol kasik ustu ve sol karin boslugu ağrısı
Aysegulb25 Canım aynı sorunu bende yaşadım iğne kullandım ve progestan fitil verdi doktor sonradan düzeldi çok dikkat etmen gerek
Aysegulb25 Bence yine bir gitsen daha iyi olur aklında soru işareti kalmasın düşük tehdidi dediyse çok dikkat etmen gerekiyor bu haftalarında