Minik1Civciv Didararasazizhan bana da 13+5 de erkeğe benziyor dedi. Bakalım Salı gidicem 14+3 oluyorum netleşir mi acaba. Ben pipi falan görmedim 😂
Conaskimi 21+2 kız bebişim olucak nasipse 💖 sezeryan olurum sanırım ilk doğumum sezeryandi ne zamana geliyor hiçte sormadım valla 🙈benimle aynı olan varmı varsa ipucu alabilirim 🤣
Deyzi_2000 Semaazz 14 15 haftalıkken tekme atmazki daha zaten. Devinme hareketlenme olur seyirme olur arada sırada olur oda bendede öyle aman aman hareket etmiyor seyiriyor öyle büzülme oluyor o kadar son haftalara doğru tekme atar bekleyin bence
Semaazz Deyzi_2000 ben 19 haftalık hamileyim o yüzden merak etmiştim hareketleri ne zaman hissedebilirim diye
Deyzi_2000 Benimde 16+2 cinsiyetimiz erkek👶🏻💙 Dosyamizda doğumum 13 Ekim olarak gösteriyor Hayırlısı olsun inşallah…
Symasl Bizim doğumda Eylül basi gibi olacak kizlar 17+4 ozel hastanede kız dediler 19+4 de devlete gittim erkek dediler detaylıya girince net öğreniriz inşallah artik
54Merve RabiaKose bana da iyi cesaret ettin diyolar 😁 bu gebeliğim sürpriz oldu ama olsun sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🌸 RabiaKose
Mevagamze Semaazz 18+0 bende hala hissetmiyorum kızımda hissetmiştim bunda hala hissetmiyorum doktorum erken dedi hissetmen için 🤷🏻♀️
Semaazz Mevagamze benim kızçe biraz tembeldi doktor hareketlenmiş artık dedi bir iki haftaya hissedersin dedi. İnşallah hissettiğimiz günlerde gelir heyecanla bekliyorum 🤍🤍😍😍