Semaazz Zeyzey055 bende seyirme hissediyorum bide böyle bi yere toplanıyor gibi oluyor ama tekme neyim hissedemedim acaba hissettim de anlamadım mı 😂😂 Annelik tam bir delilik 😂😂🌸🌸🌸🌸
Zeyzey055 Semaazz 20. Haftadan sonra minik tekmuk hissedersin canim kilo aldıkça bebek daha çok hissedilir ilk gebeligimde çok eğlenceliydi sabah 6 da uyandiriyordu beni tekmeleriyle çok keyifli haftalar geliyor tekrardan allahin izniyle 🤣🤣🥰🥰
Semaazz Hmyraltnts biz 18+4 olduk bende tekme falan yok valla benim cücük biraz tembel zaten ultrason da hiç dönmüyor cinsiyeti bile tam göremedik 😂 siz kaç haftamınsınız ne güzel hissetmişsiniz darısı benim ve hissetmek isteyen herkesin başına 🥰🥰🤍🤍🤍🤍
Antalya0772 Dudu1988 hayır bana hiç demedi bende sormadım doğrusu erken diye bir dahakine sorayım bende
54Merve RabiaKose ay bende 19+2 oldum bir 5 yaşında kızım var birde 2 yaşında oğlum bakalım nasıl olcak kendimde 25 yaşındayım😀
RabiaKose 54Merve masaAllah size👌 valla beni duyan iyi cesaret yaptın diyorlar hele seni duysalar akdhxkdjjc 🤭😂 aman sağlıklı olsunlar da geri önemli değil ♥️
Elis90 Antalya0772 eylül ortası gibi doğum. 19 haftalık olduk. 16 da kız dedi doktorum. Değişmez diye düşünsemde, burada okuduklarımdan dolayı detaylıyı bekliyorum . Sağlıkla kavuşalım…
Sm135 Antalya0772 18 hafta olduk bugün 12. Haftada kız demişti detaylı da değişir belki dedim birşey almadım ama fetal DNA da netleşti kızmış🥹
Orucu12 Antalya0772 19+2 olduk çok şükür bebiş iyi cinsiyetimiz kıx amA hala net hissetmedim çok takılıyorum bu konuya dr cok şükür bebekte sıkıntı yok diyor bir ben tam hissedemedim tekmesini 2. Gebeliğim birde
ttugba92 16+6 cinsiyetimizi dun ogrendik kiz:) 14+4 den beri kendini hissettiriyor ben burdayim diye hanim efendi :) ilk gebelik Eylul sonu olur dogum buyuk ihtimalle insallah. Hepimiz saglikla kavusalim
Egeminannesi Antalya0772 erkeğe benzdtti iki hafta sonra tekrar gidicem netleşir 14 aylık bı oğlum daha var 😁