Merhaba tatlı anneler🥰 annem çok şükür ameliyatını oldu az önce de bacağının röntgenini çekmeye geldiler kocaman tekerlekli bı aletle mutlaka biliyorsunuzdur zaten, ben annemi hazırlayıp direk çıktım radyasyon olduğu için odadan 10 adım uzakta(o kadar uzaklaşmak yeterli sandım) bı sandalyede oturdum onlar çıkana kadar ama röntgeni çeken adam bu tip durumlarda daha da uzakta durman lazım dedi sen yakın durdun dedi şimdi radyasyondan etkilenmiş olur muyum? haftaya randevum var gidip doktoruma da sorucam zaten adamın söyleme biçimi korkuttu biraz siz hiç böyle biseyle karşılaştınız mi??