aryehum evet canım benim de 17. Haftalardan beri var. Kardiyolojide gittim 48 saat halter takıldı 18lere kadar yükseliyor tansiyonum. Şuan 36 haftalık oldum cok şükür ilaçlarla bir şekilde yürüyor. Benim tansiyonumun sebebi damarlardan birinde çentik olması. Kontrollerim haftalık ve idrarda protein iki haftada bir kontrol ediliyor şükür hiç çıkmadı. Biraz oğlumun gelişimi yavaş ilerliyor çünkü ilaç kullanmama rağmen gün içinde hala 15 lere cıkıyor ama suyun azalmadığı sürece doktorum gidebildiğimiz yere kadar gidelim dedi bizde gitmeye çalışıyoruz🙏🏼