Kızlar selam. Hayırlı akşamlar. Rabb’im hayırlısı ile sağ salim hepimizi kucağımıza almayı nasip etsin. Tecrübeli anneler konuyla bilgisi olan bir sorum olacaktı rica etsem fikrinizi paylaşabilir misiniz. Bugün Dr gittim Dr son adet t. göre bebeğin gelişim haftası çok önde dedi. Ben de tansiyon sorunu da olduğu için ben ona odaklanmistim Dr a sormayı unuttum. Yani ne demek oluyor ne anlama geliyor bilen varmı