Cnsbzkrt kelebekucusu konserve balığı kullanmamaya özen gösteriyorum dip Balık olmayan balıklar tüketilmeli ben küçük balık sevmediğim için çipura yiyorum
serpil1baby kelebekucusu ben hiç balık yemedim beyaz et ve kırmızı yedim. Siz konserve balık ve dip balıklar hariç yiyebilirsiniz😌
3Tospikannesi kelebekucusu tüketmiyordum bayramda eşim zorla ton balığı yedirdi 😂 internette de yazıyor haftada 2 defa ton balığı yenmesi gerekirmiş 2′yi geçmicek ve light olursa bebeğe daha faydalıymış ☺
Ayshe19 kelebekucusu hiç balık yemedim nerdeyse sadece kırmızı et yiyebiliyorum beyaz et tiksindim yemiyorum şimdilik gelişimde sıkıntı yok
kelebekucusu Cnsbzkrt serpil1baby 3Tospikannesi Bebek için balık tüketmek istiyorum. Canım çok çektiği ve sevdiğim için bir tane konserve ton balığı yedim. Balıkçılarda ton balığı taze satılıyor mu acaba?
3Tospikannesi kelebekucusu bizim buralarda öyle satılmıyor marketlerde var dardanel ton almıştı eşim tüketim tarihini kontrol edip alabilirsin
adatuna Ben somon ve alabalık yiyorum. Cıva oranı en az balık ve en besleyici olan tür. Ton balığı asla yememelisiniz dip balığı oluyor ve cıva oranı çok yüksek.
sedasalman kelebekucusu konserve için beslemem uzmanları önermiyoruz hamilelikte diyor yine bakteri oluşumu olabilir diye ama şu paketli olarak yeni çıkanları tüketebilrisiniz diye dinlemiştim banu hocanın videosunda