Belinay0922 Mrb arkadaslar son adetime gore 11+5 haftaligik ama hastaneye bugun gittim 1 hafta onde cikti sizce neden olabilir?Suana kadar adet tarihimle uyusuyodu budefa 1 hafta onde cikti normal mi
Ao526- Belinay0922 Çok normal. Bebeğin 3 haftaya kadar önde çıkması çok normal. Ölçümlerde bulunduğu pozisyon bunu çok etkiliyor. Oyüzden içiniz rahat olsun 🙏🏻 Ve evet ikili test yaptırdım ❤️
Daisy0000 Belinay0922 Sonradan haftasını yakalayabilir Benimkide hep 1hafta önde çıkıyordu 30+6yım 27den beridir haftasıyla uyumlu
Belinay0922 Ao526- peki çok tşk ederim.Ikili test sonucunuz kac gunde cikti ve herhangi bi sorun cikti mi benm pek bilgim yok.
Ao526- Belinay0922 Kan sonucu tam 1 hafta içinde çıktı. Çok şükür bir problem çıkmadı. Ultrasonda burun kemiği ve ense kalınlığıda normal çıktı şükür 🙏🏻
Belinay0922 Ao526- doktor ense kalinligi felan bisey demedi ama bana.Sadece cok iyi bi sknti yok dedi.
Ao526- Belinay0922 İkili tarama testi yaptıysa ve Sıkıntı yok dediyse ölçümlerini yapmıştır mutlaka. Benim doktorum tek tek açıklayarak yaptı
Belinay0922 Ao526- dediki 2.5 aylik olmussun tarama testi yaptirmamizi ister misin dedim hocam siz nasil isternesiz uygun gorursneiz oyle olsun tm bakalim dedi o zzaman.Dedi bi skntisi yok gayet iyi test sonucumuz da ciksin konusurz dedi.
Ao526- Belinay0922 O zaman ölçümlerde bir problem çıkmamıştır. Kan tahliline göre riske bakacaktır. İnşallah oda sorunsuz sıkıntısız olur 🙏🏻 Sağlıkla bebişi kucağına alırsın
Belinay0922 Ao526- peki cnm cok tşk ederim.Rabbim hepimizin bebisini saglikli sekilde kucagimiza almayi nasip eder ins🤲
Daisy0000 Belinay0922 Gelişimi güzel demek ki,2-3 hafta önde çıkarsa sorun olabiliyor ama 1 hafta önde olması sorun değil canım