Az once usuttugumu dusundugum icin acile gittim. Bogazimda hafif kizarma ve nefes darligim halsizligim bulantim asiri derecede bas agrim var. Orda kiyafet uzerinden steteskop takmadan tansiyonuma baktilar 12/8 cikti. Seruma ragmen agrim gecmeyince disarda tekrar olcturdum 1 saat kadar sonra 14/7 cikti. 14 cok korkulacak bi rakam mi onu merak ediyorum. 28 haftaligim ve odemim de var