Aysegul0747 Kızlarım dua edin bana ilk gebeliğim 41 olduk riskli hale geldi sancım olmuyor yarın suni sancı ile doğuracagım inşallah korkuyorum biraz😬
Blgumyomay Aysegul0747 rabbim yardımcın olsun sağ Salim ağrısız acısız bebeğini kucağına al bizi de bilginlendir bende 38+4 üm hiç belirti yok 😞
Happybiz Aysegul0747 benimde 40+5 oluyor yarın ve bende suni alacağım. Çok tedirginim düşünmemeye çalışıyorum. Allah yardımcımız olsun
busragil Aysegul0747 Allah yardimcin olsun hemencik etki etsin, hizlica bitsin inşallah🌺 Gelir insallah bi pozitif dogum hikayesiii