Nesliycell Merhabalar 5 haftalık gebeyim tsh 6,83 çıktı ilaçta kullanıyorum. Çok korkuyorum bebekle ilgili sıkıntı yaşamaktan sizinde tsh yüksekliğiniz oldu mu gebeliğiniz boyunca
abnw Nesliycell bende 6 haftalık gebeyim, benim gebe kalmadan önce de yükselik vardi ilaç la normal değere düşmüştü gebe kalınca tekrar benimki de yükseldi benim de 6 küsür, yarın doktora gideceğim ilaçla düzeliyor merak etme 🌸
Htc6138 Nesliycell oldu canım benim ilk kan verdiğimde 7,2 çıktı Levotiron ve jodid kullanıyorum bir aydır dün tekrar gittim 1,85 çıktı düştü çok şükür hiç üzülme endişelenme geçiyo merak etme en önemli şey senin mutlu olman unutma 🥰
Rabissssscee Nesliycell ilk öğrendiğimde 4.99du sonrasında ilaç kullandım değer düşünce ilaç dozunu düşürdük bu kez tekrar yükseldi 5.04dü şuan ilaç dozunu tekrar yükselttik 2.3lerde gidiyor standarta döndük 🤗 21+5iz
babyasyanil Başından beri var ilacını düzenli kullan her ay kan vermeye git ihmal etme hiçbi sorun olmaz💛
Htc6138 Tusse18 25 lik sabah kalkar kalkmaz onu içiyorum yarım saat sonra jodid(iyot takviseymiş) Yarım saat sonra kahvaltı yapıyorum