kızlar bugün fakülteye gittim doktor bebek baş aşagı dedi rahim ağzının yanında dedi suyu çok olduğunda sınırda dedi 23+2 günlük 5 gebeliğim 4 tane sezaryanım var doktor normal doğum ola bilir dedi sonra 4 sezaryanın var dedi olmaz dedi sancın olursa bebek doğum pozisyonunda dedi ne yapmam gerek