cagrIrmakEsra40 Kızlar dünden beri belımdem kasıgıma gır2n sancılar var. Rahmım ağrıyor ve sızlıyor kızlar. Kızım çok hareketli ve çok toplanıyor dünden belli. Tahminim ağrısı iğne batığı gibi oluyor ve alıntım çoğaldı . Sizce yalancı şancı mı gerçek mi Ne kanama var ne nişan gelme.
SemraYilmazErbek cagrIrmakEsra40 sakin ol bana da oluyor daha gelmiyor gelecek olursa sancıdan duramazmışız öyle söyledi doktorum 39 . Haftadayım ben de
cagrIrmakEsra40 SemraYilmazErbek bazen duracak gibi değil ayağa kalkım iyi okur diyorum rahminde çok başlı olduğu için yürüyemiyorum ons daha olmaz
Ikrmels Dinlendiğın halde geçmiyorsa bi doktora görün derim benim de öyle ağrılarım oluyor 1 2 saat uzanıp dinleniyorum geçiyor
Ecrindemet Ya oyle bir sey ki dogum sancisi.Hic biseye benzemiyor gercekten.Yatsan olmuyor ayakta dursan olmuyor yurusen olmuyor yerinde duramiyosun.O an Allahtan tek istedigin biran once dogurmak 🙈 Yalanci bence tarif ettikleriniz😊