kus123 ben hiç öyle yağ felan kullanmadım bir iki kez nemlendirici sürdüm zaten ucundaki o çatlaklar yumuşuyo onlar da elle soyuluyo sanki ucunda kır varmış gibi geliyo ve tekrar nemlendirici sürünce geciyo ama yikarsan kesin tekrar sur nemlendiricini