Poyrazin_annesi Bn aldm bime gelmişti 1 sene kullandm gayet memnunum hıc akıtma yapmadı. Aslında burda cok olumsuz yorumlar vardı ama bnm ıcın cok ıyı oldu cok memnunum. 1 yaşından snrada banyo oturagı aldm oda cok guzel
Sevde43 Aynen yaa bende merak ediyorum :) memnun olan varsa yazabilirmi bim e gelmiş almak istiyordum