nurs2103 Aşırı koyuldu çünkü. Ben o yüzden tercih etmezdim bu benim fikrim tabi siz bilirsiniz 🤗 İsim olayında herkeste olan şeyi sevmiyorum ben şahsen benimde kızım oluyor ismide belli. Burda yazmıyorum bile beğenen olur koyar diye hahaha 😂 Ben daha az duyulan isimleri tercih ediyorum çocuklarımız büyüyünce her taraf Güneş ismiyle dolup taşacak. Ben bunu düşünüyorum ama siz düşünmeyebilirsiniz elbette karar sizin