cileklipastasever sanirim buna karin sertlesmesi deniyor.yumruk hissi gibi bir yerde toplaniyor bebis bu haftalarda normal mi acaba deneyimi olan var mi
karperisi cileklipastasever benım 20. Haftadan sonra oldu, kasıklarımda batmayla birlikte doktor doğum sancısı dedi rahim duvarım incelmeye başlamış fitil ve istirahat verdi. Bir doktorunuza danışın yalancı kasılma da olabilir
BozkrtArs cileklipastasever bende 24+5 olarak devam ediyorum Allah’ın izniyle 😂 bazen alt tarafıma geliyor 2-3 kere tuvalete gidiyorum hatta bi ara korkuyorum noluyor diye. Ama baskıları dönmeleri şertlesmeler çok normal. Yine de çok sorun oluşturursa size tabi doktorunuza danışmakta fayda var
3Tospikannesi cileklipastasever 19.haftadan beri bende de var suda eriyen tablet verdi kasılmaya da faydası oluyormuş bebeğe de
Melekavsr cileklipastasever 28 haftalığız bizde de 24. Haftada başladı gayet normalmiş doktorum yalancı sancı bunlar gün içinde normal dedi. Vücut kendini doğuma hazırlıyomuş. Toplanma hissi olunca sola yat karnını sıvazla geçiyo
cileklipastasever karperisi size de cok gecmis olsun.kasik agrisi felan yok ama ben gideyim doktoruma tesekkur ederim
cileklipastasever BozkrtArs bende youtubeda bir doktor dinledim ayse duman 28.haftadan sonra sklasabilir 1 saatte 6 dan fazla olmazsa sorun yok demis😬bu hafta randevum vardi zaten yarina cektim ne olur ne olmaz diye🙃
cileklipastasever Melekavsr cok tesekkur ederimm bende normal oldugunu dusundum cok vesvese yapmak istemiyorum.rutin kontrolu yarina cektim birde doktor bey normal desin 🙂
YLD_95 cileklipastasever bende 24. Haftadayım canım 20. Haftadan sonra başlamıştı hala oluyor ara ara doktoruma sormuştum normal sorun yok olabilir bacaklarını kendine çekip uzanıp dinlen 15 dk kadar geçer demişti. Öyle de yapıyorum geçiyor. Çok ayakta kalınca oluyor bende genelde
cileklipastasever kizlar hepinize tesekkur ederim.bugun gittim doktora rahim agzi uzunlugunu kontrol etti tekrar bir sorun yokmus sukur.bebegin basini da hissediyor olabilirsin dedi.