kardeleng ben 4 aylık hamıleyken almıstım bordosunu ıyıkıde onu almısım kızım sekız aylık 15 haftalık hamıleyım oglum olacak bu arada cok saglam esımın 9 yasındakı yegenı defalarca bındı hıcbısey olmadı bızım arabanın bagajı kucuk oldugu ıcın tekerlerını cıkarıp koyuyoruz😀