Ben de 8 haftalık hamileyim. 2 hafta önce kahverengi lekem başladı doktora gittim kanama ve risk yok yerleşiyor bebeğin dedi. Progestan fitil kullanıyorum günde iki kere bazen geliyor sonra birkaç gün gelmiyor azaldı yani☺️ Açık pembe ve kırmızı olmadıkça korkmayın ama takip edin😇