Ezz canım bıgün doktora gittim.Dayanamadım.Doktor bu haftalar hareketi en yoğun hissedeceğin haftalardır dedi.Ama ben hissetmiyorum, hareket azaldı dedim ultrasonda baktı.Suyunda falan azalma yokmuş😂bebek kıpır kıpır ultrasonda, ama ben hissetmedim yine.Demekki bazen hissedilmiyor dedipin gibi