Mucizelerim3 Kızlar sizde gebeliğinizde su içtikten sonra mide bulantınız oluyor mu? Soğuk su içince çok olmuyor ama normal su içemiyorum
selinsmother Mucizelerim3 bende aylarca su içemedim. Mide yanmasını tetikliyordu bide bende biran önce doğurup süt olsun diye bol bol su içmek istiyorum
Tusse18 Mucizelerim3 bende içemiyorum bugün suya taze zencefil kesip attım bir kaç parça öyle içebiliyorsun aroması bastırıyor bence bir deneyin
Tugbavepamuguuu Mucizelerim3 12 haftalığım aşırı derece de su içince midem bulanıyor ve içemiyorum deli gibi su içmek istiyorum ama en çok bulandıran şey su
Antalya0772 selinsmother benimde aynen çok kötü yakıyor su :( hiç içmediğim için tansiyon çıktı bende zorla içmeye başladım
zeynozey Mucizelerim3 sabahları özellikle öyle malesef 😭 uykudan uyanmışsın susamışssın içemiyosun😂😂 krizlik mevzu🥲🥲
Mucizelerim3 Tugbavepamuguuu 😔😔 çok zormuş bu durum ya cinsiyetin belli oldu mu? Ben daha 9. Haftadayım
Mucizelerim3 zeynozey 😂😂 kız valla aynen öyle suya bir yudum atıyorum o kadar tiksinç geliyor ki ya niye su içmeye geldim diyorum kendi kendime
zeynozey Mucizelerim3 şuan 24. Hafta biz inşaAllah 7. Ay başlayınca geçer diye düşünüyorum ilk gebeliğimde de böyle olmuştu son aylar geçmiştiii
kelebekucusu Mucizelerim3 benim de oluyor 16.haftada yeni yeni geçiyor. Bir bardak suyu bitiremiyordum anında kusuyordum bu yüzden arada minik yudumlar alıyordum
Aylinslmci Benımde hamılelegımın ılk 3 ayında asla du ıcemıyordum cok mıgdemı bulandırıyordu yag gııbı gelıyordu sankı ama gectı sukur
cherry_blossom Mucizelerim3 ben de yaşadım bu durumu. Ama su soğuk olursa içebiliyordum ya da pipetle içebiliyordum. Deneyin derim.