Busraa-aa Merhaba arkadaşlar 7+3 gebeyim dün doktor gyno Ferro sanol ilaç verdi bugün kahvaltıdan sonra içtim 1 saat önce miğde ağrım başladı ve ishal oldum sizce normal mi sizin başınıza böyle bir şey geldi mi hiç?
minikmelegim_ Busraa-aa aç karna deneyin. Genelde kabız yapar bu ilac. Kahvaltıdan 2 saat önce mümkünse
Busraa-aa minikmelegim_ yaa evet aç karnına içmem lazım ama benim midemi bulandırıyor bende kahvaltı yaptım bir saat sonra içtim