Dygyasdy Merhaba. Tüp Bebek ile 12+1 ikiz gebeyim. 15 gündür ohss teşhisi ile hastanedeyim. Son 1 hafta Diren ile şu çekimi yapıldı ara ara. 2 gün önce Diren çıkarıldı. Şuan tekrar yavaşta olsa su toplamaya başladı. Ve yumurtalıklar hala büyük. Pcos var bende yumurta toplama işlemi Ağustos ayında yapılmıştı. Çok şükür bebekler iyi. Ama ben kötüyüm. 9 aylık hamile gibiyim. sancılar da cabası.Başına gelen ve atlatan var mı aramızda?
Omur3534 Benımde başıma gelmişti ama yumurta toplama işleminden hemen sonra şişmeye başlamıştım çok ağrılıydı sadece protein ağırlıklı beslendim kendiliğinden geçti 1 hafta çekmiştim ama eğer inmeseydi bendende su çekimi yapılacaktı .
Dygyasdy busebusrayilmaz merhaba. 16 haftaya kadar hastane de yattım uzun ve zorlu bir süreçti. Çok şükür bebekler ve bende bı sıkıntı yok şuan. Ama hastane süreci zordu. Karnım su toplamaya başladığı için karın boşluğundan diren takıldı ve Su çekildi. İlk 10 takılı kaldı 3 ay kalabilir dendi ama doktorum gebe olduğum için risk olmasın diye çıkarttı 10 gün sonra tekrar taktırdı ve 10 gün yine kaldı. Su toplama sorunu yok şuan ama yumurtalarım yine de biraz büyük şuan 30 haftalık olduk. Rabbim kimseye yaşatmasın. Nefes alamiyordum hareket edemiyordum. Toplamda 20 litreye kadar su çekildi benden. Gebeliği sonlandırma teklif edildi ama kabul etmedim zor süreçler sonrası kavuşmuşken ve bebekler de hiç bir sıkıntı yokken onu yapmak istemedim. Bugunumuze şükürler olsun.
busebusrayilmaz Öyle iyi anlıyorum ki şu an ben de hastanedeyim bir hafta oldu gerileme olmadığı gibi daha beter oldum. Kusmaktan hiçbir şey yiyemiyorum. Allah hepimize şifa versin, bebek olsa bir de nasıl zor olurdu kim bilir :((
Dygyasdy busebusrayilmaz çok geçmiş olsun. Umarım şuan iyisinizdir. Sizin gebelik yok Allah’tan. Benim yumurta toplama işlemi geçen yıl ağustos ayında yapılmıştı. Neyse ki atlattık. Biraz sakin olun. Eğer devam ediyorsa durumunuz bol proteinle beslenin. Bir de şu mavi sporcu içecekleri var ya ondan için bana Dr önermişti ama siz yine de Dr sorun.