Ben 3 haftadır öksürüyorum kuru öksürük ve genız akıntısı vardı . Dün de nezle grip gbı bır sey oldum burnum tıkalı . Akmıyor burnum aksa rahatlıcam ama baş ağrısı yapıyor. Nane yağı ıle buhar yapsam kendıme zararı olur mu? Bu saatte doktor bulup soramıyorum ama belkı daha onceden bılgı sahıbı olanlar vardır kullanan gebeler vardır sormak ıstedım . Suan caresızım