Ebruyc58 İlk Doğumum sezaryen Doğum ikinci Doğum normal olur mu ? Bu şekilde Doğum yapanlar var mi? Sezaryen sonraki süreçte 3 yıl geçti ve normal Doğum ihtimali var mi?
1408 Ebruyc58 benim akrabam 10 yıl aradan sonra hamile kaldı ama doktor normal yapmadı belli olmaz ama doktorun tecrübesine bağlı galiba
Merveincim Ebruyc58 sezaryen sonrası vajinal doğumu her doktor yapmıyor. Genelde doktorlar yapan doktorlara yönlendiriyor. Bu soruyu gördüğüm iyi oldu aslında şunu merak ediyorum, sezeryan sonrası neden normal doğum istiyorsunuz düşünceniz nedir Merak ettim 🙈
Ebruyc58 Merveincim Sezaryen sonrasi iyileşmesinin uzun süreçli olmasından galiba ve bu sefer geride bi çocuk daha bekliyor hastane sureci iyileşme süreci derken ne bilim normal olsa iyi mi olur diyorum bazen