Ilaydaerd wintersun 20+1 de gördük bizde kesin olarak önce erkek dendi sonra koz sonra tekrar erkek şimdi detaylıda tam olarak belli oldı kız olduğu 😂😂
Astheria 16+5 teyiz ya sırtını dönüyor ya bağdaş kuruyor göstermemekte o kadar inatcı ki yarın tekrar deneyeceğiz inşallah bu defa saklanmaz 🫣
Sibelll355 Bugün 12+1 ikili tarama yapıldı ve doktor bi tahminde bulundu ama kimseye söyleme kesin değil diye de ekledi 😊🌸💞 hayırlısı diyelim
Serap-asel wintersun 12.haftada ıkılı taramada %60 kıza benziyor dedi 16.haftada 3lü taramada kesin kız dedi
siyahinciii Haftada tek yumurta ikizlerim gösterdi ikisi de paşaymış elhamdülillah sağlıkla kucağımıza alalım miniklerimizi inşaallah
Youngmotherr wintersun 11+6 da kız dendi 😄 16+6 da erkek dedi ama kız da olabilir dedi 19+3 de pipisiyle oynarken yakaladım 😂