Merhaba kızlar 🙂 Salı günü hastaneye yattım yüksek tansiyondan bu gece 37+0 olacağız cuma sezaryen olsam 37+1 de küveze girer mi çok tedirgin oluyorum 36+5 de 3.400 Gr dı bebiş… Doktorum da salı ya kadar bekleyelim diyor. Ama benim tansiyon hiç düşmüyor. Dil altı ve tansiyon ilacı veriyorlar.