Kızlar bugün kontrolüm vardı 30+6yım bebek 1700 kg..Makat pozisyonunda duruyor.
Suyun sınırda dedi. Suyu az olduğu içinde rahat hareket edemiyor belkide bu yüzden dönmüyor dedi. Bol su tüketimi ve havuç yemek dışında ne yapabilirim tecrübesi,bilgisi,önerisi olan var mı…